Post by keydytingvicha on Feb 9, 2022 14:54:52 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Geometry Dash Lite ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Geometry Dash Lite IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mere alle ▞▞▞
▞▞▞ Geometry Dash Lite 2022 version ▞▞▞
Så jeg åbner spillet, og alt går godt, men så begynder det at fejle, og jeg tænker, ok, lad os bare afslutte og prøve igen. Jeg går ind igen, og det ser ud til, at alt er fint, så jeg gennemfører de første tre niveauer og går ud. Så når jeg går på det næste dag, er alle mine fremskridt væk wow, og du tænker måske, at vi måske kun varede en dag, nej, det har varet mere end det, og jeg er temmelig skuffet, så jeg håber, du kan ordne dette i fremtiden :0
Dette spil er meget sjovt! Jeg anbefaler det fuldstændig. Den har denne karakter, der bevæger sig, og du skal hoppe over, under eller flyve gennem en forhindring!
Lorte spil man bliver sur
virker ikke på bærbar, hvilket er forfærdeligt, vil ikke anbefale det til nogen med en bærbar computer, plus det bliver virkelig gentaget, hvilket virkelig er en stor nedtur for en masse af populære spilsyccfccccfcf
Det er godt nok når man keder sig
Geometry Dash Lite Arkādes spēles pwas
Det her er godt, selvom det ikke er fyldt, jeg nyder det virkelig. Jeg udfordrer endda mine søskende eller mine kusiner til at færdiggøre The Jumper, fordi Jumper er min yndlings, og den har en super sød og afslappende lyd! Og vi har det godt til det her. familiebinding med denne app! 💕
Nogle vil måske sige, at dette af de mange andre musikspil er det bedste, men det er dårlig kvalitet og alle andre har 8 eller flere lydspor, og hvorfor lave 3 andre (GD sub 0 smelte ned og verden), når det hele er i samme dårlige kvalitet. 3◇◇◇ for denne laggy IGNORER 5◇◇◇◇◇ ANMELDELSE! JEG HADER DENNE GRAPHICX OG LÅST MAKER!
Frygteligt spil. Selv når jeg ikke rører piggene dør jeg. Dumme gentagende musik
Cat Dog Magic Tiles 音楽&リズム leaz
Ok man kan da håbe ._.
God tidsfordriv
Dette spil, selvom det er virkelig kompliceret på senere niveauer, er et udfordrende spil fyldt med komplicerede dele, som jeg brugte timer på at prøve at mestre. Jeg gennemførte tidsmaskine på 2 dage, så jeg er ikke perfekt. Tjek bestemt spillet ud....... Udfordring venter!
Arcade · Geometry Dash-Arkade Online spil - Freegamesboom
Det er ikke dårligt. De første 6 niveauer er nemme, og det er også nemt at få deres mønter. Men for den 1. mønt i Jumper er det bare for svært. Og til Time Machine, den 2. mønt, skal du have nogle færdigheder. Og jeg er ny. Så gør venligst disse mønter nemmere. Dit spil er hverken for dårligt eller for godt. Jeg anbefaler KUN at tilføje skaberindstillingen. Jeg elsker dit spil, men jeg kan også godt lide at skabe.
Svært svært svært
Dette spil er forfærdeligt, det har så mange annoncer og det er for svært, og det fejler som om man ikke kan hoppe eller spille noget, så få det rettet
Dette spil er svært, men hvis du øver dig nok, bliver det nemmere, og musikken er god, jeg tror ikke, det er nødvendigt at få den fulde version, når du har denne.
Det er et meget godt spil, det er virkelig sjovt, men grunden til, at jeg har det 2 stjerner, er fordi det har mange annoncer.
Ok 1 opdater spillet, du ved, jeg er en stor fan, men jeg kan ikke købe den rigtige version. 2 forsinkede hop, det er så irriterende, når det sker.
Jeg elsker virkelig dette spil, men for nylig har jeg haft problemer med at logge ind med min konto, jeg forsøger at genskabe en ændring af adgangskode, men min broser bliver aldrig færdig med at blive "tjekket" venligst hjælp
Jeg elsker denne apps, den er rigtig god, jeg vil gerne give den fem stjerner, men nogle gange bliver jeg frustreret, når jeg taber mig, fordi jeg skal starte fra begyndelsen igen, men den er virkelig god, men kan du tilføje et kontrolpunkt, så nogle mennesker ikke bliver frustrerede du takssssssssssssss
Dit fulde spil er skuffet. hver gang jeg går ned, hopper den ikke, og for det meste er dine niveauer hårde, selv Time Machine, Cycles, Clutterfunk og Electrodynamix eller Hexagon force.Og der var tredobbelte spidser i Time Maching And cycles.update it
Den er ok
Det er OK men også OK svært 😙😙😙
det er gratis, udfordrende, og det har fantastiske beats til alle niveauer! stærkt anbefalet til folk, der kan lide ting som dette!
Jeg kunne godt lide ikonerne og den overordnede historie om gd, men de skal have en ende på historien og lave flere offline niveauer til spillet. Jeg har spillet dette spil siden 2017 og ventet på 2.2 dette spil stinker. Spild ikke dine penge. 🖕
Det kunne have været sjovt, hvis kontrollerne fungerede rigtigt. Det er næsten umuligt at slå et hvilket som helst niveau, fordi halvdelen af tiden ikke hopper, når du trykker på skærmen. Så du får en stjerne og en afinstallation. Jeg ville give den negative stjerner, hvis jeg kunne bare på grund af frustrationen over at prøve og prøve, men aldrig komme nogen vegne.
Et godt spil
3 spil som vejen til iOS. AddThis Sharing Buttons ... 2. Hobo med et haglgevær. iOS ... 5 Spil Som Geometry Dash Lite til pc
Rigtig godt spil er helt vild med det, men nogle gange opdager det ikke, at jeg optager skærmen, så jeg ender med at dø, men alt i alt virkelig godt spil og ekstremt sjovt
Geometri dash lite er meget god. Der er en bred vifte af niveauer, og musikken er UTROLIG. Du kan også tilpasse din karakter. Det bedste er, at du ikke behøver at fuldføre et niveau, hvis du sidder fast, du kan bare gå videre til det næste. Geometry dash lite er et genialt spil, du bør bruge til at dræbe tid og have det SJOVT!
Dette spil var en super stor del af min barndom, og jeg ELSKEDE det fuldstændig. Jeg er så taknemmelig for RobTop og primært geometri-dash-fællesskabet for deres fantastiske ting. (Og ofc, den forbavsende fantastiske musik) Og så siger jeg farvel fra de lange fire års spil Farewell Geometry Dash
Jeg ændrede grafikken, men da jeg slukkede dem, ville spillet ikke ændre sig tilbage (det ser ud til at være en fejl eller fejl), jeg faldt også gennem gulvet på et let niveau.
MEGA GODT O:-)
Jeg elsker dette spil, men der er ingen spawn point, så hvis jeg døde er jeg nødt til at starte forfra, så sæt spawn point.
Download Geometry Dash Android gratis - Downloadia
Sonic Dash - Endless Running ... Jackal Squad - Arcade Shooting · OneSoft Global PTE. LTD. ... Se flere. Geometry Dash Lite.
Sutter og er så falsk har brug for MANGE nye forbedringer, og ja, det er bare et dårligt spil
Kan nogen af jer huske det umulige spil? Jeg kender den fra 2009. Det er ligesom Fortnite og Creative Destruction. Det kopierede det fuldstændigt og forsøgte ikke engang at gøre det anderledes. Det er nyere og det eneste, der gjorde det anderledes, er, at de tilføjede alle disse skind og køretøjer. Men hovedkonceptet stjal de. Firkanten og spidserne, øvelsestilstanden, de unikke niveauer og musik. Men som et år efter udgivelsen spillede en flok små dumme 9-årige den. Det var ikke fedt.
Jeg elsker det
Jeg elsker dette spil, fordi det er ok, men nogle af niveauerne er lidt svære, men dette spil er sjovt, en ting, som jeg virkelig ønsker, er nogle flere og svære baner
Free download FCK - VoresKBH APK for Android