September Cephei
Administrator
Romantic interest: //
|
Post by September Cephei on Aug 24, 2013 13:23:18 GMT
Ik heb zitten denken, en het lijkt mij wel leuk als er zo nu en dan events komen, waar je topics over kan maken. Bijvoorbeeld aanvallen op de basis of in de buurt, waarbij de rekruten dus het gevecht aan kunnen gaan, iets eenvoudigs als een kerstfeest, speciale trainingen buiten de basis, enzovoorts.
Lijkt dat jullie wat?
|
|
|
Post by Carice Bruce on Aug 24, 2013 13:40:45 GMT
Ja events maken het completer. Het moet natuurlijk niet te veel worden, want dan is het niet meer bij te houden straks
|
|
September Cephei
Administrator
|
Post by September Cephei on Aug 24, 2013 14:25:21 GMT
Nee klopt, maar ik had het ook meer in gedachten als iets wat af en toe gelanceerd kon worden, en wat dan gewoon een tijdje loopt zeg maar.
|
|
Violet Gardiner
IC Recruits
Family: Een broertje en een zusje. Ouders zijn beiden overleden tijdens een brand. Een 'ongeluk'. Dat zeggen ze, tenminste. Ik geloof er niets van.
Romantic interest: Kun je dat eten.
|
Post by Violet Gardiner on Aug 25, 2013 12:05:50 GMT
Oh ja leuk (:
|
|
September Cephei
Administrator
|
Post by September Cephei on Aug 25, 2013 14:02:27 GMT
Yay o3o
Oh trouwens, als jullie ideeën hebben voor wat je een leuk event lijkt; do tell; I'd like to hear suggestions
|
|
Violet Gardiner
IC Recruits
Family: Een broertje en een zusje. Ouders zijn beiden overleden tijdens een brand. Een 'ongeluk'. Dat zeggen ze, tenminste. Ik geloof er niets van.
Romantic interest: Kun je dat eten.
|
Post by Violet Gardiner on Aug 25, 2013 23:20:57 GMT
Kerst vind ik een leuke Of hoog bezoek van een of andere minister, dat soort dingen. En aanvallen, maar die had je al ^^
|
|
Byron Hallow
IC Recruits
Family: Lost them a long time ago. Don't know if they are still alive.
Romantic interest: I don't think that this is important now.
|
Post by Byron Hallow on Aug 28, 2013 0:08:39 GMT
Een controle, nieuwe rekruten, een fikse ruzie tussen rekruten die uit de hand loopt (met de dood als gevolg).
[á]
Als er maar iets dood gaat, okay? *Skyrim gespeeld, zit nu bij de Dark Brotherhood, je begrijpt het wel..*(
|
|